Sunday, March 15, 2009

Miskon..

Aku tengah baca Politics of Contemporary Asian (lagi..??). Tiba-tiba aku ternampak satu gambar yang buatkan aku terus berhenti membaca dan tersengih sorang-sorang..

Yosuke Matsuoka..
Class A War Criminals..
He's one of the evil 'kepala hantu' during the WWII..

Adolf Hitler..

Soalan exam..
Apakah persamaan di antara mereka bertiga..?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Seriusly aku tak faham apa yang cantik sangat buat macam tu.. Heh heh.. Aku tengah bosan tahap maximum..

14 comments:

Hana Ibrahim said...

Tak baik la gang kutuk org. Hahahaha. Hana ske ngan THE WIFE. Sangat kagum. Teeeeeeeeeeeeeettt

zazaez said...

Oh, tidak, tidak! Jangan salah faham gang. I do admire the wife. U can ask Ezzy. And I have nothing against them la.. Ja cakap pasal misai tu je.. ;)

chics said...

hahaha boleh la plak tetibe kau teringat datuk ktapi lawak ok sebab memang ada persamaan haha

ayin1911 said...

saya gelak golek2...hihi..

pye:rudz said...

misai tebal ular sawa... kehkehkeh

zazaez said...

Berdosakah aku..? He he..

SyaNa said...

yuks..terbyg misai dorg time dorg minum teh tarik..
huhuhu

zazaez said...

Eeewwwww.. Iye la tu kan..? Hmm.. Eeeeewwwwwwwww.. ;)

Huzairiyah Hussin said...

woit jaja,
lawak spontan ko mmg lawak.
misai kontot yang comel.
ada berani?

zazaez said...

Ajai:
Tak ku sangka ada jugak orang nak layan lawak-tak-berapa-bijak aku time aku tengah bosan tahap maximum.. ;)

Anonymous said...

wah wah wah!!..suka2nya dia mengata suami orang..
dah kalau somebody yg antara the most adorable person kt msia pn lebih memilih style yg cmtu, then maybe u all punya pilihan la kut yg tak bp betul??..hehe..

(nk try super impose letak misai kuntut tu dkt muka sendiri..camana la rupanya).. :-)

zazaez said...

Baby:
Hmmm.. Mungkinla kot silap.. Hehe.. Ewwwwwwwwwww.. Dont u dare babe! Eeeeeeeeee..

dina said...

hahahah... memula tak paham gak. tapi bila baca kali kedua, baru paham... cer suruh ez letak misai melentik... cemana ek rupanya?

zazaez said...

Dina:
Jangan dicadangkan Dina.. Nanti dia buat..! ;)