Wednesday, September 10, 2008

Tolong!!

Aku ada 3 benda tolong hari ni..
  1. Tolong! Aku dah tak bole nak concentrate ni. Semua kerja tak jalan. Kepala asyik ingat nak balik. Alaaaa.. I have 3 reports to submit after the break. But my head is not functioning. I remember when I was back in STF, weeks (I mean weeeekkkksss) before the school holiday, I've had my stuffs packed, washed my shoes and even my bedsheet. Still remember the warden especially Puan Bahiyah was really pissed when she saw my 'naked' bed during weekly inspection. With my 'senyum kambing' I happily answered her, 'Saya dah ready nak balik cikgu!'. Haha. Menyirap giler Puan Bahiyah time tu. Dia suruh aku pasang balik bedsheet tu depan dia. Fine. I put the bedsheet back but once the warden went to inspect the next dorm, I took it off again. Haha. Kalau nasib tak baik (selalunya dgn Puan Bahiyah la) dia datang balik tgk aku dgn muka cheeky tgh buka bedsheet tu. Puan Bahiyah mesti jerit nama aku sekuat hati dia 'zahiraaaaahhhhh!!!!' (ye.. my name is zahirah) Hmmm.. Really miss those good old days..
  2. Tolong! Tolong jgn tgk video clip Mariah Carey kat sebelah ni. Sorry but I just can't help myself. My hand was so itchy last nite. I just have to upload it since I am sooooo crazy about this song right now (thanx to Qiddin la ni). But since we're in Ramadhan and being a Mariah Carey, she just had to do a sexy video clip of herself, please refrain yourself from looking at the clip. I don't wanna be a shareholder in your 'pahala kurang'. ;) Tapi kalau nak tgk juga, tgk je la. Hehe. Best giler lagu ni. I like!
  3. Tolong! Rambut gugur! My mom said Eizwan starts to play with his 'air liur'. Orang tua2 ckp, when the baby starts to do this (eizwan siap bole buat belon2, wah wah sukanya dia!) the mommy's hair will start to drop. I know it's normal. It's also proven scientifically. From what I've read, it has something to do with our hormone. It's just happen to be the same time as the baby's playing 'air liur' stage. Come to think about it, terror orang tua2 kita ni. Hehe. But they didn't mention it's going to be a lot ok?? When I told Ezzy about this, dgn tenangnya (ketenanganmu kadang kala merentap jiwaku ;)) dia ckp 'Takpe. Rambut baby banyak.. ' (he's referring to me not eizwan, don't get confuse, Eizwan still botak) Aduiiii.. Mcm mana ni.. Toooolllllloooooonnnnggggg!!!

7 comments:

Anonymous said...

sorry dah tertgk plak clip tuh...hahahaha

hana tgk pun pasal NAK KURUS MACAM DIE!!!

Anonymous said...

hahha... same2.. aku pon pack awal giler bile dah nak cuti skolah tu... pastu teringat masa dulu naik train ramai2 balik kl.. pastu tukor plak naik bas... bukak pose ramai2 kat dining hall... round compound.. pot-pet club..ahahah.. best nye..

zazaez said...

Hana:
Giler ke apa nak kurus skrg? Dalam perut tu cerita apakah? Takpe.. Lps pantang nnti mesti badan cantik balik. Ja dah tak cantik dah. Back to kurus kering. Thought I could keep the b**bs. :(

Timmy:
Tu la.. Aku baca comment kau la yg buatkan aku teringat cerita tu. Tp kalau org tanya, if boleh time travel, nak ke balik sekolah? Takpe thank u very much. Hehe.

Anonymous said...

ja.. aku taktau la ko dah dpt mesg aku seblom ni. aku nak address ko, nak bagi kat raye :)

zazaez said...

Kau nak bg aku kad raya nurul? Eee.. Bestnya.. Lama giler aku x dapat kad raya.. Address kat mana? Sini? Ke Bukit Jelutong?

Anonymous said...

hahahahah!!!!!! boobies itu asset ye dong!!! hahahahah

Anonymous said...

mana2 alamat pon takpe.. kat bukit jelutong la ek ? nanti ko dah nak balik siniy, teros dapat my card :)